0 800 209 282
RU
UA

Обмін та повернення

Умови повернення товару
Згідно з “Законом про захист прав споживача”, будь-який товар може бути повернений у термін до 14 днів з моменту покупки, не враховуючи дня покупки.
Будь ласка, переконайтесь що товар підлягає поверненню. Мають бути дотримані наступні умови:
  1. На виробі немає явних слідів експлуатації;
  2. Упакування товару ціле;
  3. Комплектація до товару ціла та у повному розмірі;
  4. Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді.
У разі несправності товару, що був придбаний до 14 днів, будь ласка, зверніться до сервісного відділу для перевірки товару на вказаний дефект. Ми зробимо заміну або повернення коштів, в разі підтвердження несправності за вини виробника.
Що потрібно для оформлення повернення?
  1. Номер телефону, на який було оформлено замовлення;
  2. Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону;
  3. Дані користувача банківської карти, у разі сплати за товар безготівковим способом;
  4. Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Як відправити пристрій?
Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 209 282 або у будь-якому месенджері.
Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
Як відбувається повернення товару?
  1. Отримуємо звернення. Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 209 282 або у будь-якому месенджері.
  2. Відправка товару. Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
  3. Отримання і перевірка товару сервісним відділом. Для оцінки товару на дотримання правил повернення необхідно перевірити стан упакування, справність та цілісність товару. Перевірка може тривати до 14 днів.
  4. Підтверджуємо повернення грошових коштів або заміну. Після перевірки ми повертаємо грошові кошти або відправляємо вам заміну товару. Повернення коштів може тривати до 5 банківських днів з дня підтвердження повернення.
Якщо у вас виникли додаткові запитання, напишіть нам!