0 800 209 282
RU
UA

Гарантія та сервіс

Перевірка гарантії
Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці від виробу. Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI.
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари бренду Jimmy під час та після гарантійного періоду.
Якщо у вас виникли труднощі з налаштуваннями, роботою пристрою або наявна несправність, будь ласка, зверніться в сервісний центр або до гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на сервісне обслуговування.
Що потрібно для оформлення звернення?
  1. Номер телефону, на який було оформлено замовлення;
  2. Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону;
  3. Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Будь ласка, перед відправкою пристрою, перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:
  1. Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідно буде оригінальне упакування. Ми повідомимо про це під час консультації;
  2. Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
  3. Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.
Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:
  1. На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу;
  2. Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою;
  3. Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від комах, будь-які сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації;
  4. Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.
Гарантія не поширюється на:
  1. Витратні матеріали (ремінці, щітки, насадки, амбушури тощо);
  2. Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).